Onze 10 Klantvoordelen!

  1. Wij leveren de machines en accu’s direct vanaf de fabriek en hebben ze niet maanden (of zelf jarenlang) op voorraad in een magazijn.
  2. Wij offereren altijd scherper doordat wij veel lagere kosten hebben, zonder dure huisvesting, personeel of een kostbare showroom.
  3. Wij leveren altijd persoonlijk af (dus niet via een transportbedrijf) direct bij de klant en belasten hiervoor geen extra kosten door.
  4. Wij sturen geen factuur voor een training of instructie, daar wij vinden dat dit standaard bij de Segway/Ninebot hoort en een instructie logisch is.
  5. Wij leveren altijd 2 infokeys bij de Segway, waardoor u een reservesleutel heeft, zelfs als u een scherpe offerte heeft ontvangen.
  6. Wij zorgen voor een uitstekende service en garantieafwikkeling dankzij ons netwerk van specialisten, die ook aan huis kunnen repareren.
  7. Wij rekenen geen bijkomende rijklaarmaakkosten of € 5,- voor een fietsbel. Deze is verplicht en zit er gewoon op!
  8. Wij rekenen geen aparte dollarkoersverhoging of andere vreemde kosten. Onze prijs is gegarandeerd en zonder verrassingen.
  9. Wij zijn altijd bereikbaar en geopend tussen 9:00 en 22:00. Toch even telefonisch niet bereikbaar? Dan bellen wij binnen 30 minuten terug!
  10. Wij gaan in gesprek met iedere klant en maken geen onderscheid tussen doelgroepen. Iedereen is van harte welkom en zal een passend advies krijgen.