- Wij leveren de machines en accu’s direct vanaf de fabriek en hebben ze niet maanden (of zelf jarenlang) op voorraad in een magazijn.
- Wij offereren altijd scherper doordat wij veel lagere kosten hebben, zonder dure huisvesting, personeel of een kostbare showroom.
- Wij leveren altijd persoonlijk af (dus niet via een transportbedrijf) direct bij de klant en belasten hiervoor geen extra kosten door.
- Wij sturen geen factuur voor een training of instructie, daar wij vinden dat dit standaard bij de Segway/Ninebot hoort en een instructie logisch is.
- Wij leveren altijd 2 infokeys bij de Segway, waardoor u een reservesleutel heeft, zelfs als u een scherpe offerte heeft ontvangen.
- Wij zorgen voor een uitstekende service en garantieafwikkeling dankzij ons netwerk van specialisten, die ook aan huis kunnen repareren.
- Wij rekenen geen bijkomende rijklaarmaakkosten of € 5,- voor een fietsbel. Deze is verplicht en zit er gewoon op!
- Wij rekenen geen aparte dollarkoersverhoging of andere vreemde kosten. Onze prijs is gegarandeerd en zonder verrassingen.
- Wij zijn altijd bereikbaar en geopend tussen 9:00 en 22:00. Toch even telefonisch niet bereikbaar? Dan bellen wij binnen 30 minuten terug!
- Wij gaan in gesprek met iedere klant en maken geen onderscheid tussen doelgroepen. Iedereen is van harte welkom en zal een passend advies krijgen.
Onze 10 Klantvoordelen!
ElectricMove > Onze 10 Klantvoordelen!